Na Zéland jsem se dostal především za podpory mého kamaráda Ludi, za jehož motivování k rozhoupaní se, poskytnutí všech potřebných informaci a pomoci děkuji. Původním plánem bylo zdržet se v těchto končinách od Listopadu 2008 do Května 2009. Jak to tak bývá, plány se mění a nakonec to dopadlo tak, že jsem zélandskou hroudu opouštěl v Červenci a z původní cesty zpět do rodné domoviny jsem ještě zalétnul na dvouměsíční pobyt ve Státech, konkrétně do Kalifornských kopců Sierra Nevady. Ale to už je jiná kapitola.

Jedna z nejúžasnějších zemí, která vás přivítá a oslní svojí pestrostí, krásou a přátelskostí lidí v drsné a někdy nelítostné přírodě. Nový Zéland mi přinesl nejen zážitky v podobě různorodých treků ale dal poznat i to, jak je obyčejná lidskost a láska k druhým důležitá především pro zpříjemnění života všech kolem.



Následují v průběhu cesty publikované články a fotky. Stále ještě mi chybí dodělat poslední "kapitola z cesty " za což se omlouvám a budu se to snažit co nejdříve napravit. Jedná se o období od konce Června do poloviny Července, kdy jsem opustil práci v Blenheimu, prodal auto a vydal se stopem přes severní ostrov. Moc fotek jsem v této době neudělal už z důvodu, že nebyl foťák. Ale jak to tak bývá, cestou potkáte lidičky, co fotoaparáty mají a slíbí, že vám fotky pošlou. Tak tedy čekám a čekám... :)

1.02.2009

Novy rok v Makarore...

Tak jaky byl Novy rok v Makarore...
Prselo celych 5 dni...prselo tak silne a intezivne, ze se zemne otrasla a kdesi se sesunula puda. To zapricinilo odriznuti Makarory od sveta...nefungovaly telefony, internet, platebni terminaly!...je krasne sledovat jak jsou lide bez techto veci bezradni a kde jsou ty casy postovnich holubu, kteri se nejakeho zavalu nezalekli...Ale nevim co by to muselo bejt za holuba, aby preletel 18 000 km, roznesl vam dopisy a pak se vratil...myslim ze by bylo potreba minimalne tri generaci za sebou a ja uz bych byl zpet, kdyz by pravnouce vyslaneho holuba doneslo moji zpravu. :)
Jinak nam na Novy rok i zasnezilo...Kdyz jsem se vzbudil byla na okolnich kopcich slaba pokryvka snehu. Tak nakonec i pres mistni leto, neco z te ceske zimy taky mam...ale lyze...na ty si budu muset pockat.
Jinak dneska uz se na nas nachvilku usmalo slunicko a blizi se me vytouzene dny volna...tak uvidime, co s Medou podnikneme ;-)
Mozna si konecne toto leto i sahnu skaly (nebo snehu) :)
Nejake fotky ze Silvestrovske party:

Vsechno zacalo u baru klidnym popijenim pivka...


Posledni usmevy na kameru na konec roku...



Tak toto je barman a prave zapisuje na muj ucet dalsi rundu...tahle fotka se mi nelibi!



A uz tu mame novy rok!!!







Novorocni usmevy na kameru...v tomto pripade s sefovou :)



No a kazda akce ma svuj konec..takhle vyhazuje mistni barmanka :)

No comments:

Post a Comment